ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

15 Ιουλίου, 2017

Νότα Κυμοθόη "Απόφαση Υπουργού για θέματα βιβλίου"


Νότα Κυμοθόη "Απόφαση Υπουργού για θέματα βιβλίου"

Για να εκδοθεί ένα βιβλίο και να φτάσει στα χέρια του αναγνώστη, έχει κοπιάσει πολύ ο συγγραφέας του βιβλίου, κι είναι καιρός αυτό να κατανοηθεί απ΄όλους σε αυτήν τη χώρα, μέσα απ΄όλους τους φορείς που χρησιμοποιούν το γραπτό ή τον προφορικό λόγο, στις όποιες υπηρεσίες τους.
Έχω γράψει πάλι για τον ΟΣΔΕΛ που προστατεύει τα δικαιώματα των Συγγραφέων και των Εκδοτών, άσχετα αν κάποιοι ή κάποιες δεν επιθυμούν να κατανοήσουν τις ευθύνες οπού τους αναλογεί, για τις όποιες παρανομίες τους σε σχέση με το βιβλίο.
Αυτές τις ημέρες έγινε στη Βουλή των Ελλήνων μια πολύωρη συζήτηση μεταξύ εκπροσώπων του ΟΣΔΕΛ, της ΕΝ.ΕΛ.ΒΙ. για θέματα που αφορούν το βιβλίο και με εκπροσώπους του ΣΕΑΒ, της Εθνικής Βιβλιοθήκης Αθηνών και της Ένωσης Βιβλιοθηκονόμων Ελλάδος. Υπήρχε ένταση και μεγάλη παρανόηση, αλλά μέσα απ΄ όλες τις απόψεις, βγήκαν οι αποφάσεις.
 Τοποθετώ εδώ την επιστολή που έλαβα από τον Πρόεδρο ΔΣ της ΟΣΔΕΛ κο Αντώνη Καρατζά και το Διευθυντή κο Γιωργανδρέα Ζάννο.
Και αναφέρω την επιστολή, για να κατανοήσουν τα "μη μέλη του ΟΣΔΕΛ" πως ο Νόμος εφαρμόζεται για όσους συνεχίζουν να παρανομούν.

Αγαπητά μέλη,
Χθες, κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης στα πλαίσια της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής έγινε πολύωρη συζήτηση μεταξύ εκπροσώπων του ΟΣΔΕΛ και της ΕΝ.ΕΛ.ΒΙ για λογαριασμό των συγγραφέων και εκδοτών και εκπροσώπων του ΣΕΑΒ, της Εθνικής Βιβλιοθήκης και Ένωσης Βιβλιοθηκονόμων. Πολύ σύντομα διαπιστώσαμε ότι η ένταση που δημιουργήθηκε οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό σε παρανοήσεις και την απουσία διαλόγου, υπήρχε καλή πίστη από όλες τις πλευρές και μετριοπαθείς – όχι ακραίες – απόψεις. Επισημαίνουμε τη θετική διαμεσολάβηση του βουλευτή Νίκου Ξυδάκη.
Μέσα στο ασφυκτικό πλαίσιο του χρόνου καταλήξαμε στα εξής:
Σχετικά με την εξαίρεση για την εκπαίδευση (άρθρο 55 παρ.3) συμφωνήσαμε να αφαιρεθεί η παρουσίαση στο κοινό, δηλαδή η ψηφιακή διανομή αποσπασμάτων έργων στο διαδίκτυο, η οποία θα ήταν καταστροφική για τον χώρο του βιβλίου πλήττοντας όλους τους εμπλεκόμενους. Επίσης αφαιρέθηκε και η επιστημονική έρευνα από το αντικείμενο της εξαίρεσης και προστέθηκε ότι αντικείμενο της εξαίρεσης είναι η αναπαραγωγή χάριν παραδείγματος για τη διδασκαλία ή τις εξετάσεις.
Σχετικά με το δημόσιο δανεισμό συμφωνήσαμε η παρ. 4 να παραμείνει ως έχει αλλά να συντμηθεί ο χρόνος έκδοσης του ΠΔ από ένα έτος σε έξι μήνες. Διατηρούμε τις σοβαρές επιφυλάξεις μας για τη νομιμότητα της αναδρομικής κατάργησης του δικαιώματος (αντισυνταγματική) καθώς και της εξαίρεσης των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών από κάθε δικαίωμα αμοιβής για τον δημόσιο δανεισμό.
Τέλος συμφωνήσαμε να υπάρχει διάλογος και συνεργασία τόσο για τη διαμόρφωση του συστήματος αμοιβής που θα αποτελέσει το περιεχόμενο του ΠΔ όσο και για την επεξεργασία της εξαίρεσης για την εκπαίδευση σύμφωνα με όσα προβλέπει και το σχέδιο οδηγίας της ΕΕ.

Πριν από λίγο ανήγγειλε η Υπουργός στην Βουλή ότι αποσύρει τελείως την παρ.3 του άρθρου 55 και παραμένει η παρ.4 του ιδίου άρθρου. Ακόμα δεν είναι βέβαιο αν το ΠΔ θα εκδοθεί σε ένα έτος ή έξι μήνες.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους σας που συμβάλατε στην ανάδειξη των προβλημάτων που δημιουργούσαν οι συγκεκριμένες διατάξεις και βοηθήσατε στην επίτευξη του παραπάνω αποτελέσματος.

Για τον ΟΣΔΕΛ
Αντώνης Καρατζάς                                                                                       Γιωργανδρέας Ζάννος
Πρόεδρος ΔΣ                                                                                                       Διευθυντής

Από την πλευρά μου, επιθυμώ να ευχαριστήσω τον ΟΣΔΕΛ και την ΕΛ.ΕΝ.ΒΙ. , την Υπουργό για την απόφασή της και όλους κι όλες που αγωνιστήκαμε ο καθένας με τον τρόπο του, γι΄ αυτό το αποτέλεσμα.
Νότα Κυμοθόη

08 Ιουλίου, 2017

Νότα Κυμοθόη "Στη Λαμία Κερνάμε Ελλάδα"

Νότα Κυμοθόη "Στη Λαμία Κερνάμε Ελλάδα"
Στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας στη Λαμία, έχει στηθεί από τις 6 Ιουλίου, ένα φεστιβάλ γεύσεων, στο οποίο καλούνται μικροί και μεγάλοι να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τους παραγωγούς και να δοκιμάσουν ελληνικά προϊόντα.
Το αντάμωμα των γεύσεων δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να γνωρίσουν την αφθονία των ελληνικών γεύσεων και να αισθανθούν υπέροχα, αλλά δίνει και τη δυνατότητα στους όσους συμμετέχουν, να κατανοήσουν πως ενωμένοι μπορούν καλύτερα να λειτουργήσουν για το δικό τους καλό, αλλά και για το καλό όλων μας.
Η Λαμία, είναι μια υπέροχη πόλη στην καρδιά της Ελλάδας και είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτήν απ΄ όλη την Ελλάδα.
Η έκθεση στα οργανωμένα περίπτερα των εκθετών μαζί με πολλές δράσεις θα είναι ανοιχτή ως τις 9 Ιουλίου.
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

07 Ιουλίου, 2017

Νότα Κυμοθόη :Οι αχόρταγοι του ελληνικού σιδηρόδρομου

Νότα Κυμοθόη: Οι αχόρταγοι του ελληνικού σιδηρόδρομου


Το να αγαπάς τη χώρα σου στην εποχή μας, θεωρείται "φετίχ", από κάποιους απλούς ονειροπόλους καλλιτέχνες ή επισκέπτες, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, στην οποία κάποιοι πολιτικοί και οι συν αυτών με τα μεγάλα σαγόνια, δεν άφησαν όρθιο τίποτα. Και το λέω αυτό, διότι, όπου κι αν στραφείς, ξεπηδά κι ένα σκανδαλώδες θέμα, το οποίο μας πληγώνει.
Οι μεγαλοστομίες, από όσους κόπτονται για να κάνουν έργα, καλό θα είναι να έχουν μέσα τους και κάποιες "αρετές", δίχως τις οποίες, δεν θα υπάρχει μέλλον. Διότι, αισθάνομαι, πως έχουν κάποιοι οσφριστεί το άρωμα του χρήματος, και σε περιοχές με βεβαρημένο παρελθόν, ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί το όλο τοπίο, ονειρεύονται και σχεδιάζουν, πως θα καρπωθούν ευκαιρίες...
Στον πίνακα της εικόνας, αν παρατηρήσουμε θα δούμε μια κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, το οποίο δυστυχώς έχει χρεωθεί στα ελληνικά νοικοκυριά και ο ελληνικός σιδηρόδρομος πάσχει...
Ήρθαν λοιπόν οι φίλοι μας οι Ιταλοί και αγόρασαν ένα μεγάλο μέρος από το χρέος , παρά τις ταλαιπωρίες που έχει υποστεί το επιβατικό κοινό, από τις αντιδράσεις των εργαζομένων με ατυχήματα, και θέματα που συμβαίνουν από την ξεροκεφαλιά τους...
Κι αναρωτιέμαι, όπως αναρωτιούνται πολλοί επιβάτες, για να μάθουν τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί, κάποιοι, περνούν τον κόσμο για...ηλίθιο.
Δηλαδή παρατηρούμε πως...
Μεταξύ των ετών 2000 έως 2011, το ελληνικό Δημόσιο δαπάνησε 4,6 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό που φανερώνει ο Εθνικός Ποροϋπολογισμός αυτών των χρόνων. Και την περίοδο 2001 έως 2008 δαπάνες που διαμορφώνονται σε χρηματικό ποσό 2 δισεκατομμυρίων ευρώ...
Ποιοί κυβερνούσαν τη χώρα αυτά τα χρόνια; Ποιοι ευθύνονται;

Υπάρχει ζημιά στα παραπάνω ποσά, από συμβάσεις του ΟΣΕ με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ας πούμε, για υλικό που είναι παρατημένο μέσα στα χωράφια και κατά μήκος των γραμμών του ΟΣΕ σε όλο το ελληνικό δίκτυο; Και τι ακριβώς έχει συμβεί με όλους αυτούς τους μαφιόζους που τόσα χρόνια έκλεβαν τα καλώδια του χαλκού; 
Τα έκλεβαν; Και που τα πουλούσαν; Ποιος τα αγόραζε;
Δηλαδή βλέπουμε σε μια χώρα να υπάρχει λεηλασία και να μη νοιάζεται κανένας.
Το ενδιαφέρον των εργαζομένων ήταν να μη πουληθεί ο ΟΣΕ.
Δεν είδα μια απεργία όλα αυτά τα χρόνια, για να μη ληστεύεται ο ΟΣΕ.
Δεν είδα μια απεργία όλα αυτά τα χρόνια, για να μαζευτούν τα πεταμένα σίδερα του ΟΣΕ απ΄ τα χωράφια κατά μήκος των γραμμών του.
Και μιλάμε μόνον γι΄ αυτό το υλικό; 
Αν υπάρχει πραγματικό φιλότιμο από έναν έντιμο άνθρωπο, εργαζόμενο μέσα στον ΟΣΕ, ας καταγγείλει τις λεηλασίες που έγιναν...
Δεν γνώριζε κανένας τίποτα όλ΄ αυτά τα χρόνια;
Υπάρχει ασφάλεια στον ελληνικό σιδηρόδρομο, έτσι όπως τον έχουν καταντήσει;
Ποιος ευθύνεται για όλη αυτήν την κατάσταση;

Οι γραμμές, έχουν χρυσοπληρωθεί από τον ελληνικό λαό και δεν πρέπει να καταργούνται, όταν δημιουργείται νέο δίκτυο, αλλά να αξιοποιούνται, για διαδρομές ιστορικές.
Για παράδειγμα στον σταθμό της Τιθορέας, άκουσα πως καταργείται η διαδρομή των σταθμών για Τιθορέα-Αμφίκλεια- Λιλαία-Μπράλο-Λιανοκλάδι.
Η διαδρομή αυτή είναι αφ΄ενός ιστορική, αφ΄εταίρου έχει και μια μεγάλη αξία φυσικού κάλους. Καλό θα είναι να υπάρξει Προαστιακός για τους κατοίκους των περιοχών αυτών, αλλά και για το ίδιο το Περιβάλλον, όπου θα μπορεί κάποιος να το επισκέπτεται και να μη αποκλειστεί.
Θα παρακαλέσω θερμά, όλους τους φορείς της ελληνικής και τοπικής κοινωνίας, να σεβαστούν τους ανθρώπους που κατοικούν σε αυτές τις ιστορικές περιοχές και ο Υπουργός Μεταφορών μαζί με την Περιφέρεια να δώσουν πνοή ανάπτυξης στην περιοχή κι όχι μαρασμό.
Νότα Κυμοθόη



Σιδηρόδρομος:Γράφει ο Νίκος Καραγιάννης


Σιδηρόδρομος: Γράφει ο Νίκος Καραγιάννης

Τον Σεπτέμβριο σταδιακά η λειτουργία του Τιθορέα-Δομοκός


Προς την τελική ευθεία οδεύει η τελευταία σιδηροδρομική εργολαβία που ολοκληρώνει 
πλήρως τα έργα εκσυγχρονισμού στον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την
 ομιλία και παρουσίαση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Διονέλλη
 στο πρόσφατο Συνέδριο Υποδομών-Μεταφορών, η λειτουργία του τμήματος 
Τιθορέα-Δομοκός μήκους 106χλμ, θα γίνει σε δύο φάσεις.
Η πρώτη θα γίνει τον προσεχή Σεπτέμβριο όταν θα δοθεί στην κυκλοφορία το
υποτμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι, μήκους 54χλμ. Σε αυτό το τμήμα θα μπορούν να 
αναπτύσσονται ταχύτητες μέχρι 200χλμ/ώρα κατά τμήματα και τα ηλεκτροκίνητα
 τρένα θα ξεκινούν από τον Πειραιά, θα φθάνουν μέχρι το Λιανοκλάδι και εκεί 
θα αλλάζει μηχανή (από ηλεκτροκίνητη σε ντιζελοκίνητη) μέχρι τον Δομοκό.
Η δεύτερη και τελική φάση λειτουργίας θα γίνει εντός του 2018 (πιθανότατα μετά 
το καλοκαίρι) όταν ολοκληρωθεί και το τελευταίο υποτμήμα από το Λιανοκλάδι
 μέχρι τον Δομοκό μήκους 52χλμ. Σε αυτό το τμήμα θα μπορούν να αναπτύσσονται
 ταχύτητες μέχρι 160χλμ/ώρα. Το κόστος των έργων συνολικά έχει υπολογιστεί
 σε 1,7δισ ευρώ.
Το τέλος των έργων θα φέρει άμεσα μείωση της χρονοαπόστασης στο δρομολόγιο
 Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά 55 λεπτά περίπου. Η πρώτη επίδραση, τον Σεπτέμβριο
 θα είναι μείωση κατά 30 λεπτά και μετά το 2018, επιπλέον 25 λεπτά.
Η εκτίμηση της χρονοαπόστασης στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το πέρας
 των έργων είναι 3 ώρες και 25 λεπτά με σύγχρονα, πιο ασφαλή ηλεκτροκίνητα τρένα,
 τα οποία αναμένεται να φέρει στην Ελλάδα η Ferrovie από το 2019, χωρίς όμως προς
 το παρόν αυτό να έχει εξασφαλιστεί.

30 Ιουνίου, 2017

Νότα Κυμοθόη "Έκθεση Ζωγραφικής 2017 Λαμία"


                                               Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη 
"Έκθεση Ζωγραφικής 2017 Λαμία"


Έλαβα μέρος σε ομαδική έκθεση που πραγματοποιείται στη Λαμία, από μια ομάδα εικαστικών,
Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

και συμμετέχω με 15 μικρά έργα ζωγραφικής μου, μικτής τεχνικής σε μουσαμά. Οι τιμές όλες είναι προσιτές για το κοινό, ώστε η Τέχνη να μπει μέσα στα σπίτια των ανθρώπων.
Για 2 ημέρες, 29 και 30 Ιουνίου 2017, στον πεζόδρομο της Βύρωνος, οι φιλότεχνοι θα χαρούν τα έργα 70 καλλιτεχνών-δημιουργών με πολλές εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους!!!
Άδεια Creative Commons

29 Ιουνίου, 2017

Νότα Κυμοθόη"14 ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΚΕΤΚΕ στη ΛΑΜΙΑ"



Δελτίο Τύπου 
Η 14η Υπαίθρια καλλιτεχνική συνάντηση του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Κεντρικής Ελλάδας Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε. έρχεται και φέτος!Πέμπτη 29 και Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017!
70 εικαστικοί εκθέτουν έργα ζωγραφικής, γλυπτικής, κεραμικής, ψηφιδωτού, κολλάζ και μεικτών τεχνικών, ακόμη και κοσμήματα γεμάτα φαντασία. Το υπέροχο κοινό που πάντα πλαισιώνει τις εκθέσεις του συλλόγου θα έχει την ευκαιρία εκτός από τα έργα να απολαύσει και ένα πλήθος άλλων δραστηριοτήτων. Συναυλία, μουσικοχορευτικές περφόρμανς , συμμετοχικές εικαστικές δράσεις, αφηγήσεις παραμυθιών για τους μικρούς μας φίλους, τοπικά εδέσματα και πολλές άλλες εκπλήξεις και δώρα, με την αμέριστη στήριξη δεκάδων χορηγών.
Σε συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο Λαμίας και με την άρτια συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας- Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, καθώς και του Δήμου Λαμιέων, ένα ακόμα καλλιτεχνικό-πολιτιστικό γεγονός στην καρδιά της Ρούμελης, την όμορφη Λαμία, είναι γεγονός. Ο ΣΚΕΤΚΕ αποδεικνύει για μια ακόμα φορά τη δύναμη της συλλογικότητας.
Street HeArt στο ρυθμό της φαντασίας και της καλής δημιουργικής διάθεσης λοιπόν. Γιατί η Τέχνη πρέπει και μπορεί να να περνά από τις πόρτες και τις καρδιές όλου του κόσμου άμεσα, εύστοχα, επαναστατικά. 
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε.

25 Ιουνίου, 2017

Νότα Κυμοθόη " Τι συμβαίνει στην ΤΡΕΝΟΣΕ και στον ΟΣΕ;"

                                                       Φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "Τι συμβαίνει στην ΤΡΕΝΟΣΕ και στον ΟΣΕ;"


Το τρένο ξεκίνησε από το Λιανοκλάδι με προορισμό το σταθμό Λαρίσης των Αθηνών και στην ώρα του περνούσε από κάθε σταθμό. Αλλά στο σταθμό Αυλώνα, κι ενώ σταμάτησε για τη γνωστή στάση, ακινητοποιήθηκε. 

Κανείς δεν μας ενημέρωσε τι έχει συμβεί. Και ανακοίνωσαν μετά από αρκετά λεπτά της ώρας, ν΄αλλάξουμε τρένο γιατί έχει βλάβη.
Μετεπιβίβαση στο τρένο του Προαστιακού.
Στο σταθμό Αφίδναι, μας ανακοίνωσαν να μετεπιβιβαστούμε σε άλλο τρένο, γιατί αυτό δεν συνεχίζει.
Μετεπιβίβαση σε άλλο τρένο...Μεγάλη ταλαιπωρία στους επιβάτες. Το 3ο κατά σειρά απ΄το πρωινό της εκκίνησης από το Λιανοκλάδι.

Μεγάλη ταλαιπωρία για όλο το επιβατικό κοινό, το πρωί της Κυριακής...25 Ιουνίου 2017.
Τι συμβαίνει στην ΤΡΕΝΟΣΕ; Γιατί οι όσοι έχουν την ευθύνη ελέγχου των συρμών, δεν κάνουν σωστό έλεγχο και ταλαιπωρούν τους επιβάτες; Ποιός ή ποιοί έχουν την ευθύνη για την ασφαλή κίνηση των συρμών; 
Σαμποτάρουν με το "γνωστό τρόπο" κάποιοι το έργο της νυν Κυβέρνησης και την Ιταλική εταιρία;
Στην Ελλάδα υπάρχει μια λαϊκή παροιμία που λέει: "όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι, αργεί να ξημερώσει".
Τι συμβαίνει στην ΤΡΕΝΟΣΕ; Σαμποτάρουν μήπως κάποιοι από θέσεις "πολιτικές και κομματικές" την ομαλή λειτουργία της ΤΡΕΝΟΣΕ; Ή πράγματι είναι τυχαία βλάβη;
Ας δούμε λίγο το θέμα...
Από τότε οπού η Ιταλία, ανέλαβε την χρεοκοπημένη ΤΡΕΝΟΣΕ, φτιάχνει με υπομονή τους σταθμούς και η συγκοινωνία με το τρένο γίνεται ομαλά, παρά τις διαφωνίες των "κομματόσκυλων" Ελλήνων εργαζόμενων που από φόβο και μίσος δημιουργούσαν μια σειρά
 απεργίες και σε ώρες αιχμής κάποιοι από αυτούς, έκαναν κατάληψη στις Α΄θέσεις, και δεν τις πουλούσαν στο επιβατικό κοινό, λέγοντας πως δεν υπάρχουν θέσεις...Γιατί οι Α΄ θέσεις, είναι για τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ και στην ΤΡΕΝΟΣΕ...Όπως βλέπετε, ο κυριούλης κάθεται σε 4 θέσεις...Ενώ οι άλλες είναι...άδειες
                                                   φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Το 2017, έχουν αλλάξει πολλά και η μετακίνηση με τα τρένα, αποκτά επιτέλους "πολιτισμό"...
Αξιοποιούνται οι παλιοί σταθμοί, τα παλιά κτήρια...Αλλά πως θα αλλάξουν τα παλιά μυαλά των εργαζομένων μέσα στην υπηρεσία της ΤΡΕΝΟΣΕ; 
                                                  φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Η ΤΡΕΝΟΣΕ και τα κομματικά της στελέχη ευθύνονται για το μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, που οδήγησε τη χώρα σε συνεργασία με τους Πολιτικούς να την πουλήσει σε ξένους ιδιώτες, και την αγόρασαν οι Ιταλοί μετά από δημοπρασία.
Σε κάποιους έχει κακοφανεί αυτό και δεν το χωράει ο νους τους...

Αλλά, έχουν αναλογιστεί την μεγάλη ευθύνη οπού τους αναλογεί, από την αγορά υλικών, σίδερα ας πούμε , τα οποία είναι πεταμένα ή ξεχασμένα ή αποθηκευμένα μέσα στα χωράφια και η ΟΣΕ ενώ τα χρέωσε στο Ελληνικό Δημόσιο, ποτέ δεν τα χρησιμοποίησε;
Γραμμές παραιτημένες, σίδερα πεταμένα και κάποιοι Κυριακάτικα τα φορτώνουν...Για να δείτε τι συμβαίνει στην περιοχή της...Θήβας...
Αφού αφαιρέθηκε το σίδερο, το μπετόν μετακινείται στις άκρες...
Αλλά, παραπλεύρως των γραμμών σε όλη την Ελλάδα, υλικό πεταμένο και παρατημένο, κραυγάζει για λεφτά πεταμένα, τα οποία χρεώθηκαν στον ελληνικό προϋπολογισμό επί κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ και τα πληρώνει ο ελληνικός λαός...
Ντρέπομαι για την νοοτροπία αυτών των Ελλήνων!!!
Το 2017 ακόμα να λειτουργήσει νορμάλ ο ΟΣΕ...Δεν ευθύνονται όλοι και όλες που εργάζονται στον ΟΣΕ ή στην ΤΡΕΝΟΣΕ. Υπάρχουν τίμιοι και υπεύθυνοι εργαζόμενοι.
Αλλά, κάποιοι με πολιτική-κομματική ρίζα ρουσφετολογίας, κάνουν ακόμα τη ζημιά...
 Μπορεί να γίνει ένας μεγάλος έλεγχος για να φανούν τα κομματικά ρουσφέτια που εξυπηρέτησαν αυτούς που ευθύνονται μέσα στα γραφεία της κεντρικής διοίκησης του ΟΣΕ, παρακαλώ;
Κάποιοι ευθύνονται. Ας επωμισθούν το μεγάλο χρέος, που φορτώθηκε με δική τους ευθύνη, στις τσέπες των ελληνικών νοικοκυριών.


© Nότα Κυμοθόη