ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

09 Φεβρουαρίου, 2017

Νότα Κυμοθόη "Φωτογραφίες από εκδηλώσεις μου"

Έκθεση ζωγραφικής μου στην Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, το 2009

        Νότα Κυμοθόη "Φωτογραφίες από εκδηλώσεις μου"
Συνοπτικά για τους αναγνώστες και μελετητές, τοποθετώ κάποιες φωτογραφίες από εκδηλώσεις μου έως τώρα που έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα ιστολόγια.
                Έκθεση ζωγραφικής μου στην Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, το 2009
                            Διδασκαλία ζωγραφικής στον Όμιλο Γυναικών Υπάτης, το 2009

                     Ομιλία μου για τον Αθανάσιο Διάκο και τη σημασία του στη Ρούμελη, 2009

Εκδηλώσει και παρουσίαση Ποίησής μου σε διάφορα καφέ της Αθήνας, 2001, 2002, 2003, 2004, από το βιβλίο Ποίησής μου Ερώ ή ΕΡΩ


Δημόσια Διάλεξη στην Ελάτεια Φθιώτιδας το 2004, για τον αρχαίο Ελατιεύ Ολυμπιονίκη Μνησίβουλο και τη μεγάλη σημασία της αρχαίας πόλης Ελάτεια των αρχαίων Λοκρών.
Διάλεξη και παρουσίαση της Ποίησής μου στην Φθιώτιδα, το 2008
Μιλώντας σε φιλική συνάθροιση φίλων και γνωστών λογοτεχνών της Φθιώτιδας, για τη φιλία μου με τον Νικηφόρο Βρετάκο, τις σχέσεις με την οικογένειά μου και την πορεία της Ποίησής μου, με τη δική του ώθηση, Λαμία 2009
Παρουσίαση του βιβλίου μου "Η Λύτρωση" το 2006, στο βιβλιοπωλείο του πολυκαταστήματος  Χόντος της Ομόνοιας
Έκθεση Ζωγραφικής μου το 2009, στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
Παρουσίαση του βιβλίου μου "Η Λύτρωση" και του λογοτεχνικού μου έργου, στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας, 2015
Έκθεση Ζωγραφικής μου στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας, το 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: